Subject: päring Päästeametist
From: "Rain Dorbek" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jan 2024 12:36:32 +0200

Tere

Kirjutan Päästeametist ning sooviks saada hinnangut ühele meie
protsessile.

Nimelt kasutame kõigil Päästeameti sõidukitel GPS seiresüsteemi, mis annab
meile ülevaate sõidukitega toimuvast ning genereerib sõidupäevikuid.

Samas on võimalik sealt süsteemist jälgida autode praegust asukohta,
liikumist ja kuvada sõitude ajalugu. Ehk siis tuvastada juhi tegevusi.

Sooviks konsulteerida ning tuvastada, kas selles süsteemis võib olla
kohti, mis riivavad isikute õiguseid ning kuidas neid olukordi vältida.

Oleme just üle minemas uuele süsteemile ja sedasi saaksime süsteemi
kaasajastada ning erinevatele kasutajatele erinevaid õiguseid määrata.

Kelle poole võiks selle küsimusega pöörduda?

Rain Dorbek

haldusarenduse talitus

sõidukite nõunik

mob: +372 5343 1379

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>